2021. január 17., vasárnap

Kiflikoch

 Napokban aranyos fodorka  bejegyzése  után jöttem rá hogy hiányzik bejegyzéseimből ez a recept😊


Hozzávalók: 4 db kifli, 2,5 dl tej, 2 db tojás,6 evőkanál cukor , fél cs. vaníliacukor, 5 dkg darabolt dió, 1 ek. kakaópor, 1 ek. sárgabaracklekvár, 2 dkg vaj/margarin, 2,5 dkg mazsola


Elkészítése: Kifliket feldaraboltam tálba tettem. Tojások sárgáját a 3 ek. kristálycukor és vaníliacukor keverékével  kikevertem  a tejjel felengedtem majd ráöntöttem a kiflikre.Mikor a tejet magába szívta a kifli akkor  2 evőkanál  cukor  a kakaópor és  a darabolt dió keverékét rászórtam ezzel átforgattam óvatosan  és  a margarinnal kikent formába öntöttem tetejére szórtam a mazsolát. Tojások fehérjét  kemény habbá vertem ízesítettem 1 evőkanál cukorral és a baracklekvárral majd  rákentem a kiflik tetejére. Előmelegített forró sütőbe tettem a hőt csökkentettem és addig hagytam sülni még a hab kissé barnulni kezdett.

Jó étvágyat kívánok!

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszta lett, finomat sütöttél 😁. Ez azt hiszem olyan, mint nálam a máglyarakás 😊.

aranyos fodorka írta...

Örülök, hogy tudtam recept-gyűjteményedet szaporítani. Remélem, ízlett !?
Egyszerű, nagyszerű és viszonylag megfizethető...

Éva írta...

Katalin köszi finom volt. Máglyarakást is szoktam abba almát szoktam tenni.
aranyos fodorka köszönöm hogy felhívtad a figyelmet erre a finomságra.Éppen volt pár darab szikkadt kifli ami most nem morzsának alakult át:-))

Palkó írta...

Most csurog a nyálam :)))
Köszönöm a receptet!

Tiffanylda írta...

Mindegy minek hívjuk, kiflikochnak, vagy máglyarakásnak, hasonlóak és nagyon finomak!;)

Éva írta...

Palkó ne kínozzad magadat sokáig, váljon egészségedre:)
Tiffanylda köszi valahogy én is így vagyok vele:)

Fáni írta...


Ezt kipróbálom :)
Igaz nekem még lefagyasztott beiglim van, de abból is jó lesz szerintem

Éva írta...

Fáni szerintem biztos azzal is finom lesz, váljon egészségedre!