2021. május 20., csütörtök

Gyors kókuszos süti

 Szeretjük a kókuszos sütiket és nagyon vonzónak láttam az itt talált receptet mivel kevés hozzávalóval  és könnyen elkészíthető 😉

Hozzávalók: 20 dkg rétesliszt, 0,5 csomag sütőpor, 20 dkg  cukor/én 15 dkg tettem bele csak/, 1 db tojás, 2  pohár tejföl, + 1 tábla étcsokoládé, 2 ek. olaj, 5 dkg kókuszreszelék.

🌷

Elkészítése:  Cukrot a tojással kikevertem hozzátettem a sütőporos lisztet és a tejfölt majd simára kevertem . Tepsit margarinnal kikentem liszttel beszórtam és beleöntöttem a masszát . Előmelegített sütőbe 180 C fokon 25' sütöttem. Mikor teljesen kihűlt a tészta gőz fölött megolvasztottam a csokoládét az olajjal  és ráöntöttem a tészta tetejére elsimítottam. Kis idő elteltével rászórtam a kókuszreszeléket és hagytam teljesen megdermedni a csokoládét  csak ezután szeleteltem😋

Jó étvágyat kívánok!

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Fincsi lehetett, a kókuszos sütik mindig finomak 😊.

Gizi írta...

Nagyon egyszerű sütemény és biztosan nagyon finom.Váljék kedves egészségetekre. Én is szeretem a kókuszt, megfogom sütni.

Éva írta...

Köszönöm Katalin finom volt:)
Gizi mondhatni egyszerű de nagyszerű, köszönjük szépen. Sok sikert és váljon egészségetekre!

Katica írta...

Nagyon gusztusos,mutatós lett, gratulálok!
Szeretném elkészíteni,mert mi is imádjuk a kókuszos sütiket.
Ezért szeretnélek megkérni,hogy légy szíves írd le mekkora pohár tejföl kell bele, mert nagyon sok kiszerelés van belőle. Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszodat. Szép hétvégét kívánok.

Éva írta...

Köszönöm Katica örülök hogy tetszik. Nekem is fejtörést okozott ahogy olvastam a receptben hogy 2 pohár tejföl kell bele ott sem volt írva hogy mennyi az annyi? 2 db 150 g-ost tettem a masszába, sok sikert és váljon egészségetekre!

Katica írta...

Szia Évikém!
Nagyon szépen köszönöm gyors válaszodat. Én is arra gondoltam, de mondtam magamnak,inkább rá kérdezek,nehogy pórul járjak.
Feltétlen elkészítem és megírom, hogy " Híveimnek " hogy ízlett!
Még egyszer nagyon köszönöm.

Kánya Andrea írta...

Úgy szeretek idejönni Hozzád, és bár mostanában semmi időm nincs sütni, - csak szinten tartás van az étkezésben - készülök nyárra, amikor majd sok sütidet kipróbálom. :)

Éva írta...

Köszönöm Andrea, majd nyáron mikor több időd lesz bepótolod a sütéseket amihez sok sikert és váljon egészségetekre!