2021. május 10., hétfő

Mazsolás túrós pite

 Receptjét egy olyan kis  receptes gyűjteményemből választottam amiben "mikróban készült  sütik" vannak bár én most ezt sütőben sütöttem😉(Korábban már mikróban is  készítettem:)


Hozzávalók: 25 dkg tehéntúró,5 dkg margarin, 2 db tojás, 12 dkg cukor, egy kis marék mazsola,fél csomag sütőpor,  6 evőkanál liszt, citrom reszelt héja.

🌷

Elkészítése: Túrót villával egy tálban összetörtem  hozzátettem a megolvasztott margarint, a tojásokat, cukrot, citrom reszelt héját, mazsolát és végül a sütőporos lisztet. Az egészet jól összekevertem és egy szilikonos  kb. 20 cm átmérőjű formába öntöttem. Előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütési ideje. (Amennyiben mikróban sütjük akkor 750 W-on 12')😋

Jó étvágyat kívánok !



4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom, könnyű süti lehet.

Éva írta...

Katalin köszi, ez a mennyiség épp nekünk való és nagyon finom!

aranyos fodorka írta...

Ezt nem ismertem, felírtam magamnak, ki fogom próbálni - minden túrós sütit szeretek.

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy tetszik, váljon egészségedre!