2021. május 5., szerda

Sóskamártás burgonyaropogóssal

 Szomszédasszonyomtól kaptunk  sóskát  amit   elkészítettem egy gyors és finom  feltéttel😉


Hozzávalók a sóskához és annak elkészítését itt megtaláljátok.  

Burgonyaropogós hozzávalói: 2 db közepes krumpli, 1 evőkanál majonéz, 2-3 evőkanál liszt, fűszerek: só, őrölt bors, őrölt kömény, olaj a sütéshez. 

 Elkészítése: Krumplit megpucoltam felkockáztam és kevés sóval  puhára főztem.  Leszűrtem összetörtem hagytam kicsit hűlni majd hozzátettem a majonézt, lisztet, fűszerek mennyisége ízlés szerint és összegyúrtam. Először rudakat formáltam majd kicsit lenyomtam a tetejét  és forró olajban készre sütöttem. Papírtörlőre szedtem 😋 

📌Ezt a receptet amihez tojás sem szükséges itt találtam, egy korábban elkészített burgonyaropogós receptjét pedig  itt  találjátok! 

Jó étvágyat kívánok!


6 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszta és finom ebédetek volt. Ez a krumplirolpogós olyan krokett féle? Nagyon jól néz ki!

aranyos fodorka írta...

Nagyon szeretem a sóskát, de ilyen körettel még nem próbáltam. Épp ma szedtem le az idei első adagot, hamarosan lesz mártás és kipróbálok az ajánlatodat.

Gizi írta...

Nagyon finom ebédet készítettél, váljék egészségetekre. Én is nagyon szeretem a sóskát, főleg főtt krumplival és tojással.

Éva írta...

Katalin köszönöm finom volt, férjuram sóskát nem kedveli csak a spenótot de én beosztom magamnak :) Hasonló a kroketthez de lazább kicsit.
aranyos fodorka váljon egészségedre!
Gizi köszönöm, még a mai napra is maradt és én is főtt krumplival fogom most enni:)

Tiffanylda írta...

Nem ismerem a krokettféle majonézes változatát, de ki fogom próbálni, mert izgat! Finom lehet!:)

Éva írta...

Tiffanylda eddig én sem ismertem érdemes kipróbálnod, váljon egészségetekre!