2021. október 25., hétfő

Banános csokis muffin 🍌/ tojás nélkül

Nagyon szeretem a banánt különösen jó  érett állapotában😊 süteménybe  elég ritkán teszem most mégis tettem egy kivételt mikor megláttam ezt a receptet . Egészen kicsi kiegészítést tettem(nálam fahéj és kakaópor is került bele)


Hozzávalók /12 db muffinhoz/: 3 db  érett banán, 100 g margarin, 60 g cukor, 200 g liszt, késhegynyi szódabikarbóna, fél-fél  mokkáskanál őrölt fahéj  és kakaópor,  60 g étcsokoládé.

🍌
Elkészítése: Banánt héjától megszabadítottam feldaraboltam és villával összenyomtam. Hozzátettem a puha margarint és a cukrot  amivel átkevertem. Liszthez tettem a szódabikarbónát , fahéjat és a kakaóport ezeket is kicsit átforgattam és a banános keverékkel összekevertem  majd a feldarabolt csokoládét is beleforgattam. Szilikonos muffin formába kanalaztam a masszából és előmelegített sütőben 180 C fokon 30' sütöttem.😋( Finom lett de talán legközelebb kicsit több szódabikarbónát teszek a masszába!)
Jó étvágyat kívánok !


5 megjegyzés:

Katalin írta...

De finom lehetett, nekem is kedvencem a banán, és én is jó érettem szeretem a legjobban :-)

Kánya Andrea írta...

Jól néz ki. Én is szoktam készíteni.

Éva írta...

Katalin köszi finom volt, ha tudnád mennyire sajnáltam felhasználni azt a jó érett banánt?
Kánya Andrea köszi:)

Gerdi írta...

A banán ritkán éri meg nálunk a "sütiállapotot", de ha mégis, szívesen tenném bele ilyen muffinba!

Éva írta...

Gerdi ez nálunk is így van, kivétel mint most hogy jó érettet vettem bár az is sajnáltam felhasználni:)