2022. december 1., csütörtök

Piskóta őzgerinc formába sütve

Régóta ezt a piskótát készítem  tortának ami általában 18 cm átm. formában   készül.    Férjem   mivel nagyon keveset eszik azt is nagyon megválogatja tettem egy próbát hogy ezt a piskótát talán jobban elfogadja megtudja enni.( Tévedtem, lekvárt kért hozzá majd egy harapás után  azt mondta majd később, de én ezt már tudom hogy ennyi volt sajnos.)


Hozzávalók és elkészítése: 3 tojásos vizes piskóta amit itt megtaláltok.  Annyi most a változtatásom hogy  a  massza összekeverése után  kis mennyiséget kivettem és 1 teáskanál kakaóport  kevertem  a masszába . Őzgerinc formába sütőpapírt tettem először a világos masszát majd a  kakaósat  kanalaztam rá. Előmelegített sütőben 180 C fokon 25 ' sütöttem. Kicsit hűlt ezután borítottam ki és szeleteltem😋

Jó étvágyat kívánok !

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Pedig milyen guszta, nagyon sajnálom, hogy a férjed csak keveset tud belőle enni. Kívánom, hogy mielőbb erősödjön, gyógyuljon!

Éva írta...

Katalin köszönöm, hidd el már nem tudok mit kitalálni amit szívesen megenne. Ha kérdezem mit főzzek mindig azt mondja " ami neked jól esik"! (A levesnek is csak a levét de azt is csak pár kanállal.)

Gizi írta...

Nagyon finom lehet a süteményed! Sajnálom hogy a férjednek még mindig nem jött vissza az étvágya.

Gerdi írta...

Nagyon jól néz ki a piskóta, főleg így, tarkán. Nagyon nehéz lehet így Neked... Kitartást, erősödést, jobbulást kívánok Férjednek!

aranyos fodorka írta...

Olyan nehéz és szomorú, ha az ember minden igyekezete kárba vész...Próbáltatok valami étvágynövelő gyógyszert ? Habár sokszor gondolom, a gyógyszerek nem csak gyógyítani tudnak.Néha érdemes a zűrzavarosnak tűnő, gyógyszerekhez mellékelt tudnivalókat is elolvasni, hátha ott kiderül valami...Esetleg naponta többször, kevéskét enni ?...pedig az a piskóta milyen gusztusos és nyilván finom is....

Éva írta...

Gizi köszönöm, finom volt a sütemény de sajnos férjem nagyon nehezen nyeri vissza étvágyát.
Gerdi köszönöm, valóban nehéz bármennyire is szeretném hogy állapota kicsit változzon de ha erőltetném az sem vezetne semmi jóra!
aranyos fodorka köszönöm hogy helyettem ezt megfogalmaztad. Gyógyszert nem nagyon kap (epevezetékén a máj közelében daganat van) kímélni kell a máját. Tápszert is írtak fel de azt nem hajlandó meginni, nagyon keveset eszik sajnos.

teller-cake írta...

Kitartás nektek a gyógyuláshoz, a süti pedig remekül néz ki!

Éva írta...

teller-cake köszönöm!