2023. december 9., szombat

Házilag készített ajándék ötletek 🎁 az ünnepekre ...

... blogom kínálatából   amiből   most párat  kiemelnék amivel én is megajándékoztam  szeretteimet  az elmúlt években.  Az  ilyen ajándék sokkal személyesebb  tud lenni  ha  vagy egy  általunk díszített kis üvegbe tesszük vagy egy  díszes zacskóba, de volt mikor muffin papírba tettem. Még több  házilag készített  ajándékozási ötletet  itt találtok !

Fogadjátok sok szeretettel és  békés nyugodt  készülődést kívánok mindenkinek !


Bounty  szelet /sütés nélkül



Csokis mazsola és mogyoró


Csokoládés kókuszos keksz



Kandírozott gyümölcshéj



Karamellizált diószemek



Kókuszos bonbon



Tejcsokoládés vajkaramella




🎄


7 megjegyzés:

Katalin írta...

De jó válogatás, itt mindenki talál magának való finomságot! Nem beszélve a megajándékozottakról, hisz ezeknek mindenki örül 🙂.

teller-cake írta...

Ínycsiklandó felhozatal, jöhetne így sorban! :-) Áldott készülődést kívánok.

Gizi írta...

Remek ötleteket adtál.... végig tudnám kóstolni az összeset.

Ani írta...

Ez igen! Mennyi finomság!

Éva írta...

Katalin köszönöm!
teller-cake nagyon szépen köszönöm!
Gizi köszi, őszintén szólva most én is elfogadnék belőle 1-2 darabot!
Ani köszönöm!

aranyos fodorka írta...

Én is elmenetek belőle párat, mert bár most nem sütök (csak a grillázsos ostya a feladatom) - de esetleg más alkalmakkor hasznát veszem,,,,

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy találtál olyat amit esetleg később kipróbálod. A grillázsos ostyád nagyon tetszik, de sajnos azóta sem tudtam elkészíteni pedig szeretném.