2019. április 14., vasárnap

Egyszerű kókuszos bonbon


Hozzávalók: 8 dkg étcsokoládé, 8 dkg tejcsokoládé, 1 evőkanál olaj, 2 evőkanál kókuszreszelék. /ebből a mennyiségből 15 db lett/
😊
Elkészítése:  Csokoládékat apróra tördeltem tálba tettem  1 evőkanál olajat tettem hozzá és gőz fölött megolvasztottam. Levettem az edényt és hozzákevertem a olvadt csokihoz 2 evőkanál kókuszreszeléket. A formába kanalaztam a keverékből tetejét elsimítottam  és hidegre tettem dermedni.  Másnap pattintottam  ki a  formából és tettem papír kapszlikba😋
Megkínálhatlak?

5 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Szuper ötlet ! Feljegyeztem !!! Egyszerű és nagyszerű.

Lívia írta...

Egyszerű, de nagyszerű édesség. Jól néz ki és biztos finom is, csokoládé és kókusz a kedvenceim.

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy tetszik köszi!
Lívia köszi! Ajándék lett egy része de azért megkóstoltuk finom:-))

marisz57 írta...

Bonbont is már nagyon régen csináltam...Sajnos ilyen-olyan diéta miatt csak egyedül én ehetem a családban. Nagyon szépek lettek a tieid, biztos finom volt! :)

Éva írta...

marisz57 sajnos mostanában sok családban van ez a probléma mármint a diéta. Azért néha magadnak is kedvezzél látom sokat sütögettél mostanában. Köszi , nagyon finom volt!