2024. szeptember 23., hétfő

Babapiskóta házilag

Amit  régebben   már készítettem  az  itt megtalálható,   ezt a a receptet  a szomszédasszonyomtól kaptam ezt formával kell szaggatni  . Természetesen most is kis adagból készítettem azt írom le amiből : 21 db lett.


Hozzávalók: 25 dkg liszt, 10 dkg porcukor, 2,5 dkg sertészsír, 1 mk.  szalalkáli, 1 mk. sütőpor, 2 db tojás, kevés tej/ kicsit kevesebb mint fél dl.

🌻

Elkészítése: Kevés tejbe elkevertem  a szalalkálit. Liszthez tettem a porcukrot és a zsírt összemorzsoltam majd a tejes  keveréket , tojást és a sütőport is hozzátéve sima tésztának összegyúrtam. Kb. fél órát pihentettem ezután enyhén lisztes gyúrótáblán ujjnyi vastagra nyújtottam és kiszaggattam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam egymástól kicsit távolabb és előmelegített sütőben 180 C fokon 20'-is sütöttem.😋

Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: