2024. szeptember 14., szombat

Egyszerű és finom leves

A család mikor együtt van  olyankor hétvégén  húslevest mindig  készítek mert nagyon szeretik. Azokon a hétvégéken viszont mikor egyedül vagyok  bizony én nem készítek   húslevest.  Az elmúlt hétvégén viszont  gondoltam mégis  készítek egy egyszerű változatban.


Hozzávalók és elkészítése:  Edénybe öntöttem  kb.1 liter vizet  amibe 1 nagyobb darab krumplit megpucolva és négy részre vágva beletettem csipet sóval  főztem kis ideig. Mikor már kezdett puhulni a krumpli beletettem 2 db húsleves kockát  és csipet  őrölt csípős paprikát és   kb. 15'-ig főztem . Külön megfőztem  a  cérnametéltet a szokásos módon.  Nagyon finom leves lett !

Jó étvágyat kívánok !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom levesed volt, váljék egészségedre! A színe is nagyon szép.
Hasonlót én is szoktam főzni, de teszek bele kevés karikára vágott fehér- és sárgarépát is, vagy pár szem borsót.

aranyos fodorka írta...

Tudom, hogy sokaknak nincs jó véleménye a leveskockáról, de én is használom. Szerintem az 1 személyes háztartásban meg praktikus is....

Éva írta...

Köszi Kati , én most a húslevest helyettesítettem. Szoktam én is akár zöldséglevesbe vagy borsólevesbe is tenni leveskockát.

Éva írta...

Nem tudom hogy mi lehet a kifogás a leveskocka ellen de nekem jó véleményem van és használom régóta. Köszi Mari.