2024. szeptember 13., péntek

Paradicsom saláta🍅

Szomszédasszonyom  kertjében termett paradicsomnak köszönhetően  az idén is bőven kaptam a termésből. Most ezt az egyszerű salátát készítettem el amit én nagyon szeretek

                                                                              🍅

Hozzávalók és elkészítése: Paradicsomot zöldjétől megszabadítottam megmostam és feldaraboltam. Kisebb vöröshagymát megpucolás után feldaraboltam  apróra  hozzátettem  a paradicsomhoz  megsóztam  átforgattam és hagytam kicsit  állni. Külön edénybe hideg vizet öntöttem cukorral ecettel ízesítettem /ezt mindenki ízlésének megfelelően adagolhatja / majd ráöntöttem a hagymás paradicsomra. Hűtőbe tettem elfogyasztásig !
Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

Ani írta...

Én is így szeretem. Nagyon finom!

Katalin írta...

Nagyon finom lehetett, én is nagyon szeretem a paradicsomsalátát, így hagymával szoktam én is csinálni, van amikor paprikát is szeletelek bele, szép vékony karikákra 😋.

Gizi írta...

Nagyon guszta, én is hagymával készítem....

Éva írta...

Köszi Kati. Nagyon szeretem a paradicsomot és így salátának is . Nekem van egy másik salátás változatom azt nyers lecsónak hívom abba én is teszek paprikát is.

Éva írta...

Köszi Gizi.

Éva írta...

Köszi Ani.