2011. január 28., péntek

Valentin-napi desszert

                                                                         

Hozzávalók:  12,5 dkg darált keksz, 6 dkg meggylekvár, 4,5 dkg porcukor, 3,5 dkg tea vaj, egy evőkanál kakaópor, 1 evőkanál citromlé, 1 teáskanál rumaroma, tortabevonó+ különböző díszítő cukorka
Elkészítése: a hozzávalókat jól összegyúrom. Kinyújtom 2-3 mm vastagságúra és szívformával kiszaggatom,majd a mélyhűtőbe teszem 1-2 órára.  Az idő leteltével  a tortabevonót (1-2 ek. olajat szoktam hozzá adni) gőz fölött  felolvasztom és  a formákat  először az egyik oldalát bevonom a csokival,sütőpapírra pakolom egy kicsit még dermed a csoki, majd a másik oldalát is./Villára tettem a süteményt és úgy öntöttem le a csokival/ .A tetejét azzal díszítjük ami éppen van otthon. Cukor gyöngyöket szórtam rá, lehet különböző színű mázzal írókázni , ami éppen tetszik.
A meggylekvár helyett áfonyalekvárral készítettem mert az volt itthon!
 Olcsó édesség és mutatós, amellett még finom is! 
Jó étvágyat!
                                                                              

Nincsenek megjegyzések: