2011. május 25., szerda

Meglepetések sorozata folytatódott ma!

Aledától is megkaptam ezt a díjat  amit nagyon szépen köszönök a sajtos csigámért. kaptam.

 A díjat martinelli indította,aki megkapja,az tetszés szerint adja tovább több blogtársának is,kiválasztva azt a receptet,amelyik elnyerte a tetszését.Azt a blogtársat is lehet díjazni,akitől kaptad a díjat.


Nagyon megörültem amiért  kaptam még egy lehetőséget hogy  tovább adhassam blogtársaimnak akiket pár nappal ezelőtt  nem  írtam be a sorba, pedig nagyon szép és jó receptjeik vannak.! Most pótlom!
1./ Jutka   Vasaj croissant
2./ Mrita   Lengyel tojás
3./ Nem vagyok mesterszakács: Lasagne gazdagon:..
4./ Latsia konyhája: Doukissa
5./Aleda: Epres , rikotta krémes kosárkák

Kaptam egy  másik díjat is Aledától amit  nagyon szépen köszönök hogy ennél a díjnál is gondolt rám!
A díjról annyit,kell tudni, hogy nincs semmilyen kikötés, amit teljesíteni kellene. Ha akarod tovább adod, ha akarod csak kiteszed a blogodba.

Szeretném  ezzel a díjjal  megajándékozni  blogtársaimat fogadjátok  szeretettel!
l. De jó Főzni!
2.Diával főzni jó!
3.Kata konyha
5.Krisztina konyhája
6.Vidékek legbelül
                                                                  

11 megjegyzés:

Adél írta...

Köszönöm Éva,nagyon örülök,h tetszenek az epres kosárkáim:)

Mrita írta...

Köszönöm szépen, hogy gondoltáé rám, és hogy tetszik a receptem.

Jutka írta...

Nagyon szépen köszönöm!

Mrita írta...

Kukkants be hozzám légy kedves a 26-i bejegyzéshez meglepetés vár!

Kata írta...

Éva, köszi szépem, aranyos vagy, hogy megint gondoltál rám!:)

Éva írta...

Jutka:nagyon szívesen hisz megérdemled
Mrita: Te aztán tudsz meglepetést okozni!
Kata: Szívesen további jó blogolást!

Éva írta...

Aleda: nagyon szívesen csak süssél továbbra is ilyen csodálatosakat!

Ami írta...

Milyen kedves vagy Éva! Nagyon szépen köszönöm, igazán jól esett! :))) puszillak érte!
(Bár most sajnos nincs időm foglalkozni a bloggal, de amint lesz, ki fogom tenni!)
Legyen szép hétvégéd!
ami

Éva írta...

Ami: örülök hogy meglepetést szereztem neked, jó hétvégét kívánok !

videkek írta...

Kedves Eva, nagyon szepen koszonom a dijat, orultem, hogy ram is gondoltal vele! Es gratulalok az ujabb nyeremenyedhez; lattam, hogy Latsianal is szerencses voltal! :) Nagyon orulok neki!

Éva írta...

Videkek: Szia! örülök hogy meglepetést okozhattam neked.Köszi a jókívánságot úgylátszik Fortuna kegyeltje lettem!