2016. április 3., vasárnap

Tejfölös-sonkás tészta

Sokszor hallottam már a sonkás tésztáról de én csupán most először készítettem de  nem utoljára :-))
                                                                          

Hozzávalók:3-4 szelet húsvéti füstölt sonka, 1 kisebb fej vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma,  só,  1 mk. őrölt bors, 1 mk.  majoránna, 1 dl tejföl, olaj. Tészta bármilyen.
Elkészítése: Felaprítottam a sonkát és a kétféle hagymát.2-3 evőkanál olajon megdinszteltem a vöröshagymát majd hozzátettem a fokhagymát és a sonkát. Kicsit együtt pirítottam egészen kevés vizet tettem rá fűszereztem összekevertem végül a tejfölt is hozzátéve készre főztem. A tésztát szokásos módon kifőztem és a tejfölös sonkához kevertem. Tálalásnál kevés reszelt sajtot szórtam  a tésztára.
Nagyon könnyen elkészíthető és igen finom tészta lett belőle!
Ui: Most van ünnepekről sonka , de szerintem más sonka vagy parizer is jó lehet ehhez a tésztához!
Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: