2011. május 1., vasárnap

"Piroska féle " sós


Hozzávalók: 30 dkg liszt, 22 dkg margarin, 2 dkg. élesztő, 2 tojás sárgája, 5 dkg. cukor , kevés só.
Reszelt sajt a tetejére, jelen esetben szezámmagot tettem. + 1 tojás a kenéshez.
Elkészítése:  1/2 dl  tejben megfuttatom az élesztőt. A lisztet elmorzsoltam a margarinnal hozzáadtam a megkelt élesztőt a tojás sárgáját a cukrot és a sót. Ezt jól összedolgoztam. 1/2 óráig hagytam kelni a tésztát. Ezután kinyújtottam kb. 1/2 cm -re. Majd a formákkal kiszaggattam. Tepsibe raktam megkentem  tojással és beszórtam a szezámmaggal. Előmelegített sütőben  200 fokon 10 ' alatt megsül.

-(Lehet stanglinak vágni akkor sajttal megszórni, most ezt a formát választottam.)
Jó étvágyat!
                                                                           

1 megjegyzés:

Mrita írta...

Hát tudnék enni belőle bőven!!!!