2011. április 30., szombat

Gondolatok erről-arról

Mostanában  leszoktam arról hogy a gondolataimat  és a napi  dolgaimat ki-írjam magamból. A napjaimnak megszokott rendje van, általában kissé térnek el egymástól. Abban másak, hogy  mindig  valamit általában kitalálok magamnak amivel foglalkozom először gondolatban aztán a megvalósítás útjára lépek. Ami mindig ugyanaz  hogy:  mit?  mennyibe kerül? mi marad?
Még fiatalon  az első munkahelyemen  a főnököm kinevetett mert az volt a filozófiám hogy lehet szegényen is boldog valaki, a fontos az egészség! Amit most is vallok, hogy nem minden a pénz, sokkal többet ér az egészség. Bár most már óvatosabban fogalmaznék azért jó ha egészség mellett van egy kis pénz is!
Aranyos két lányunk van akik sokat segítenek gondjaink megoldásán!
Mikor megkaptam  húsvétkor azt a díjat annyira felpörögtem. Utólag rájöttem elkapkodtam, kihagytam egy pár dolgot  amit magamról írtam akkor.
 Ezért most  szeretném pótolni  mert ezek  is  jellemzőek  rám:
-Optimista vagyok, mindig hiszek abban hogy mindenre  van  jó megoldás .
-Szeretem a humort, a jó zenét, akár népzene, akár slágerzene.
-Szeretem és tisztelem az időseket, ha tudok segítek.
-Szeretek nosztalgiázni  régi fotókat nézegetni.
                                                                        

1 megjegyzés:

Mrita írta...

Én is azt vallom, hogy legfontosabb az egészség, ha az van mindent meg lehet oldani. Nagyon fontos, hogy pozitívan gondolkodjunk.