2011. május 14., szombat

Tésztás zöldséges bableves

                                                                         

Hozzávalók:  1/2 kg. apró fehér bab kell hozzá , vegyes zöldség, zsír, só, pirospaprika bors, petrezselyem,1/2 fej vöröshagyma, kockatészta
💢
Elkészítése: Előző nap beáztatom a babot.  Másnap  felteszem  főni egy fazékba  hozzáteszek /előzőleg megtisztított feldarabolt /2 db sárgarépát 2 db fehér répát és még szoktam bele tenni darabka zellert és egy fél fej vöröshagymát sót  és hagyom főni. Mikor már kezd puhulni a bab  petrezselymes  rántást készítek beleöntöm a levesbe  egy maroknyi kis kocka tésztát.is és  felfőzöm majd  lehet tálalni!
Jó étvágyat!
                                                                            



7 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon szeretem, isteni finom lehet. Én már nagyon régen főztem, köszi hogy eszembe juttattad.:)

Éva írta...

Gizi: örülök hogy tippet adhattam !

Ottis írta...

Finom lehet, köszönöm a tippet!

Vicuska írta...

Szeretem ezt az egyszerű levest! kettétört spagetti tésztát főzök bele.

Éva írta...

Vicuska: kocka tésztát szoktam tenni a levesbe, de úgy is finom lehet ahogy te csinálod! Ahány ház annyi szokás!

Vicuska írta...

Órák óta elmerültem a receptek olvasásába, nagyon tetszenek, írni nem érkeztem hozzájuk, de ide bejegyzem, hogy csak gratulálni tudok és köszönöm!!! Majd jövök látogatóba :)

Éva írta...

Vicuska: örülök hogy tetszenek a receptjeim, köszönöm a dícsérő szavakat! Gyere, szia!