2011. június 9., csütörtök

Krumplis tészta

 Ahány ház annyi szokás szokták mondani!  Ez igaz is mivel a mi családunkban ez a krumplis tészta.
Hozzávalók: krumpli, vöröshagyma,  őrölt bors, pirospaprika, só, zsiradék, / nokedlihez: liszt, tojás. 
🌸

Elkészítése:   kevés zsírt és olajat megforrósítok bele teszem a kockára vágott vöröshagymát és dinsztelem. Megszórom pirospaprikával és borssal  hozzáadom a kockára vágott krumplit megsózom és felöntöm bőven vízzel. Mikor már puha a krumpli  elkészítem a nokedlit amit beleszaggatok Közben kevergetem kicsit hogy a nokedli  ne egy helyre menjen. Mikor a szaggatással végeztem letakarom az edényt  és a gázról leveszem.  A tészta felszívja az összes levet és nagyon finom  íze lesz így a krumplis tésztának !  Bármilyen saláta, savanyú adható hozzá !  
Jó étvágyat kívánok !
                                                              

4 megjegyzés:

Mesi írta...

Nokedlival még nem próbáltam, bár biztos nagyon finom azzal is. Én fodros nagykockát szoktam hozzá kifőzni, de a lényegen nem változtat, nagyon szeretjük! :)

Nelli írta...

Nokedlivel még nem próbáltam, de tetszik nagyon!Paprikás krumpliba már tettem nokedlit.Évi szuper ötlet!Tényleg takarékos.

Névtelen írta...

Tényleg jó ötlet, én nem emlékszem, hogy ettem volna nokedlivel, krumplis tésztát.
Nézz be hozzám játékra hívlak.

Éva írta...

Mesi:Más tésztával is finom de jobban belefő a nokedlibe a krumpli íze.
Nelli: Ez nekem így ahogy készítem ez a krumplis tészta.
Zsófi: Neked is csak azt mondom ez nálunk a krumplis tészta fogalma.Egybe főzöm nem külön-külön.