2011. június 10., péntek

Milánói rétes🍒

  Hozzávalók: 30 dkg liszt, 25 dkg. cukor, 1 cs. sütőpor, 50 dkg. túró 1 üveg magozott meggybefőtt, 10 dkg margarin, 4 egész tojás, 1 cs. vaníliás cukor,  1/2 l tej.
🍒
Elkészítése:  Cukor-liszt-sütőpor  keverék felét jól kivajazott tepsibe szórom. Ráhintem a túrót a lecsepegtetett meggyet, majd a cukor-liszt-sütőpor  keverék másik felét.  A tojásokat elkeverem a vaníliás cukorral  és a tejjel majd ráöntöm a tepsiben lévő anyagra.  Tetejére a margarint  ráreszelem.
Előmelegített sütőben  200 fokon 20' alatt pirosra sül, tepsiben  hagyom kihűlni ezután jól lehet szeletelni.Tetejét vaníliás porcukorral szórtam meg😋.  
                         Jó étvágyat!                                             

4 megjegyzés:

Ottis írta...

Nagyon tetszik, receptet mentem!

Éva írta...

Ottis: örülök hogy tetszik.

Gizi írta...

Nálunk ezt a süteményt "lusta asszony rétesének" hívják. Én is sokszor sütöm, különböző gyümölcsökkel megpakolva. Jó hogy eszembe hoztad, mert érik a cseresznye és azzal fogom megsütni a jövőhéten.:)Addig meg csipegetek a tiedből.

Nea írta...

Amilyen egyszerű, olyan nagyszerű! Én is viszem a receptet. Nea