2011. július 20., szerda

Almás palacsinta

                                                                           
                                                                             

Hozzávalók: 12 palacsintára való tészta, 1/2 kg alma
Elkészítése: Az almát meghámozom, apró, vékony szeltekre vágom és a palacsintához keverem. A rendesnél kisebb palacsintákat sütök, kettőbe hajtom és cukorral meghintve tálalom.
Készítésének van egy másik módja,a palacsintatésztához a tojásfehérjét habnak felverem úgy keverem a tésztába. Az almát nagy lyukú reszelőn megreszelem gyengén kicsavarom és a tésztába keverem. Kisüléséhez valamivel több olajat kell használni, rendes nagyságú, de valamivel  vastagabb palacsintákat sütök, baracklekvárral megkenem felcsavarom, cukorral meghintve, forrón tálalom.
(Reszelt alma  változatot készítettem,lekvárt csak mellé tettem!)

5 megjegyzés:

Okki írta...

Ezt mi is szoktuk készíteni csak egy kis fahajat is teszünk bele, vagy amikor tálaljuk összekavarjuk a cukorral.
Nagyon finom! :)

Éva írta...

Okki: én is tettem a porcukorhoz, csak lemaradt az írásomból!

Aleda írta...

Én is reszelve szoktam készíteni,nagyon finom.

trollanyu írta...

Anyukám nagyon gyakran készitette, meg káposztást is, belereszelte a káposztát a tésztába. Nagyon finom, csak nem szeretek palacsintát sütni:)

Éva írta...

Aleda: Én most próbáltam ki először ilyen formában, de finom.
trollanyu: biztos finom káposztával is. Valóban eléggé időigényes a sütése, különösen fárasztó ha meleg van!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...