2011. július 4., hétfő

Káposztás tészta

Hozzávalók: 1 fej édes káposzta, zsír vagy olaj, só, hosszú metélt tészta.
Elkészítése: káposztát megtisztítom a külső leveleitől és az alsó torzsájától, majd lereszelem a nagy lyukú reszelőn  alaposan besózom, hagyom  állni  a sóban.  Kis idő elteltével kinyomkodom és forró  zsírban vagy olajban megpirítom . A tésztát a szokásos módon megfőzöm és hozzáteszem a pirított káposztához.
Van aki cukorral, vagy borssal szereti!  Egyik változat sem  kedvencem , csak magát a tésztát káposztával szeretem.
                          Jó étvágyat!                                              

7 megjegyzés:

Mesi írta...

Megyek hozzátok ebédelni! :))) Imádom a káposztás tésztát is!

Éva írta...

Mesi: gyere még van!

Okki írta...

Én is nagyon szeretem, de sajnos nem szoktam gyakran készíteni, mert a férjem nem eszi meg és csak magamnak nem készítek :(

Éva írta...

Okki: azért ne mondjál le róla teljesen, egy keveset csináljál néha magadnak!

María írta...

Én is szívesen csatlakoznék, ha lenne még egy tányérral, mert én is imádom :D !!

Éva írta...

Maria: na jó, gyere elosztjuk testvériesen jó?

María írta...

De aranyos vagy!! :)