2011. november 9., szerda

Paradicsomos pizzarudak

 Hozzávalók:

  • 50 dkg liszt+a lisztezéshez
  • 1 teáskanál száraz élesztő
  • 1 teáskanál só
  • 2,5 dl langyos víz
  • fél teáskanál szárított oregánó
  • fél dl olaj
  • kb.2 dl pizzaszósz
Elkészítése:Egy tálban  összekevertem a
lisztet az élesztőt sót és az oregánót.
Hozzáadtam a vizet az olajat és alaposan  össze-
gyúrtam. Konyharuhával letakarva meleg helyen  30-40 perc alatt a duplájára kelesztettem. A megkelt tésztát lisztezett felületen 1 cm vastag téglalappá nyújtottam és 1 cm. széles  csíkokat vágtam.Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. Pizzaszósszal megkentem  volt egy kis reszelt sajtom itthon rászórtam .Előmelegített sütőben 200 fokon 20' alatt készre sültek.
Receptes újságból  készítettem most  először így csak fél adagot mertem sütni, de nagyon finom lett!
/Amit a hozzávalóknál  leírtam  az egész adag!/                                                                          

20 megjegyzés:

Nagymamis írta...

Hát ezt is kipróbálom! Nem is olyan macerás...és nagyon guszta!

Kati írta...

De jó, ez tetszik, mindent szeretünk ami pizzás:)

Éva írta...

Nagymamis: Nem fogod megbánni mert nagyon finom lett!Köszi!
Kati: Köszi!

Flóra írta...

Nagyon jó ötlet, finom lehet!

Szabina írta...

Nagyon gusztusosak!

Éva írta...

Flóra: Köszi!
Szabina: Köszi!

trollanyu írta...

Nagyon jó, viszem is az ötletet, pizzás csigát meg csavartat szoktam készíteni, de így is nagyon klasszul néz ki:)

Ányi írta...

Jó ötlet ez a rúd!
Én csigát sütöttem már meg minigolyót.

Éva írta...

trollanyu: Köszi! Örülök hogy tetszik!
Ányi: Könnyen elkészíthető finom!

Gerdi írta...

Jó ropogós lehet! Sort fogok keríteni rá, nagyon kedvemre való!

Éva írta...

Gerdi: Majd meglátod mennyire finom!

María írta...

Nagyon tetszik, biztos nálunk is nagy sikert aratna, ki fogom próbálni. A skacoknak minden bejön ami pizzás :)!

Gizi írta...

Nagyon guszta, most eltudnék rágcsálni egy-két rudacskát. Én is hasonló recept szerint csinálom a pizzához a szószt.:)

Bors and Pepper írta...

Sós dolgokat még nem nagyon sütöttem, Nálad szuper dolgok vannak, elöbb-utóbb kipróbálom öket!

Márti írta...

Számtalan formáját ismerem a sós rúdnak, na de ez valami igazán egyedi! gratulálok, felveszem a kedvencek közé :)

Éva írta...

Maria: Köszi ! Biztosan sikere lesz!
Gizi: Ha szóltál volna küldök !
Bors and Pepper: Nem szeretitek a sósat? Köszi!
Márti: Köszi!

Panna írta...

Tudnám szeretni ;) Le is mentettem a receptet :D

Éva írta...

Panna: Kipróbálod és megszereted!

Ottis írta...

Kipróbálom, mert tetszik!

Éva írta...

Ottis: Nagyon finom majd meglátod!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...