2012. február 19., vasárnap

Csárdapecsenye

Pár évvel ezelőtt egy TV műsorban  láttam  és jegyeztem le ezt a receptet !
                                                                               
Hozzávalók:4 szelet tarja /esetleg karaj/, 4 szelet  szalonna, 10 dkg. füstölt kolbász, 10 dkg.  sajt, 10 dkg. margarin, só, bors, liszt
Elkészítése: Kicsit  klopfolom  a húsokat, borsot sót szórtam  rá és megforgattam a lisztben,  majd  két szeletet úgy pakoltam össze hogy közzé tettem a  szalonnát, karikára vágott kolbászt és a lapokra vágott  sajtot.Hústűvel össze tűztem két-két szeletet . Egy kisebb  tepsit  margarinnal kikentem és ebbe pakoltam a húsokat  amire szintén még darabokra vágva tettem margarint. Alufóliával betakartam és előmelegített sütőbe  tettem 200 fokon 40 ' sütöttem majd a fóliát levettem és hagytam hogy a teteje egy kicsit megpiruljon.
Nagyon finom és laktató étel. Krumplipüré illik hozzá leginkább ! 
/Ez a mennyiség 2 felnőtt részére  elég !/
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Barbi konyhája írta...

Micsoda kiadós fogás! Isteni finom lehet, megyek is ebédelni, mert ezt nem lehet bírni! :))

Gabriella írta...

Nahát, ez valami nagyon fincsi lehet! Hú, de jól néz ki az a husi a tányéron... Én már ebédeltem, de a kép láttán, kezdhetem elölről... megéheztem. :)

Éva írta...

Barbi:Finom laktató nem is tudtam megenni egyszerre!
Gabriella: Köszi! Nagyon finom !

Katalin írta...

Nagyon finom lehetett!

Éva írta...

Katalin: Nagyon finom volt az biztos!