2012. február 18., szombat

Próbálkozásaim !

Szeretettel köszöntelek blogom két olvasója: teller-cake és Lucy !
                       -------------------------------------------------------------------------
  Ezen a héten sok blogon láttam  és ihletet kaptam hozzá , hogy  a maradék marcipánomat hasznosan felhasználjam!  Olyan technikát próbáltam  eddig is ami nem túl bonyolult. Megint Kiskukta blogja  volt az iránymutatóm mint már többször ! Ezeknél a virágoknál csak kis golyókat kellett  csinálni  egy részét narancskivonattal színeztem meg, aztán picit ecsettel megvizeztem   egy fehér golyó köré öt színeset  tettem és összenyomtam majd  fogpiszkálóval  nyomtam bele barázdákat. A zöld színt mandula kivonattal csináltam.A rózsát már nem tudom melyik oldalon láttam, de nekem ez tűnt  talán a legkönnyebb elkészítési módnak,  egy darab marcipánt  hosszúkásra  sodortam  majd kilapogatom és feltekerem.  Nem a legszebbek, de nekem  a következő süteményem díszítésére  megfelelnek. Majd gyakorlom még, de most elfogyott a marcipánom is!
                                                                                                                                             

15 megjegyzés:

María írta...

Nagyon aranyosak lettek a virágok, ügyes vagy :)!!

Ibcsi írta...

Gratulálok Éva!!
Nagyon szép lett!!

Katalin írta...

Szépek lettek a virágaid, ügyes vagy! A múltkor én is csináltam marcipánvirágokat, a puncstortámra.

Mónika írta...

Ügyes vagy!

Éva írta...

Maria: Köszi!
Ibcsi: Köszi, még nem tökéletes de majd..!
Katalin: Köszi! Nem nagyon bonyolúlt, és jobban mutat a tortán, bár én színescukorkákkal is szeretem dísziteni. Neked is biztos jól mutatott a puncstortádon?
moldvanm: Üdvözöllek! Köszi!

Kati írta...

Szépek lettek szerintem is, én még ki sem próbáltam soha ilyesmit:)

tejszínhab írta...

Szépek a virágaid, ügyi vagy :)

nyanyus írta...

Nagyon szépek lettek.Pláne hogy első próbálkozás.Sokoldalú vagy,sok mindent ki próbálsz és ezt tisztelem benned.Én még nem próbálkoztam ilyenekkel.mindig oda lukadtam ki hogy ugyse tudom.Na de most majd próbálkozom.Te vagy a példaképem.Tudod a kandirozást is utánad mertem megpróbálni.Köszönöm hogy vagy!

Éva írta...

Kati: Köszi! Miért nem próbálod ki?
tejszínhab: Köszi!
nyanyus: Nagyon köszönöm aranyos vagy! Ide linkelem neked az alapanyagot a fondant nem nehéz és ebből készíthetsz amit szeretnél, próbáld meg:
http://takarekoskonyha.blogspot.com/2011/12/fondant-keszitese.html

Viki írta...

Jöttem kuksizni, hogy mit újítottál. Ügyesen megoldottad. Gyere hozzánk, van egy pár csomag beszínezett, becsomagolt marcipánom.

Éva írta...

Viki: Köszi! Ó, de jó is lenne !Majd felhasználod, te mivel színezed?

teller-cake írta...

Köszönöm a szép köszöntést :-), és szépek lettek a virágok! Kíváncsian várom, milyen sütire kerülnek rá...

trollanyu írta...

Szuperek lettek, nagyon ügyes vagy és türelmes, hogy ilyeneket is gyártasz:) Mostmár csak tortákat kell sütnöd, hogy feldíszíthesd őket:)

Éva írta...

teller-cake: Örülök hogy itt vagy! Köszi. Lehet hogy a tortára egy kicsit várni kell, a dísz pihen a hűtőben.
trollanyu: Köszi ! Igen, ahogy szokták mondani: a gomb megvan már csak a kabát kell!

marisz57 írta...

Ebben is ügyes vagy! A következők már ettől is szebbek lesznek.