2012. március 25., vasárnap

Gyümölcsleves

  Hozzávalók: 1/2 üveg meggybefőtt, 1 db alma, fahéj, citromhéj, cukor, pici só, tejföl egy ek. liszt.
Elkészítése: Az almát megpucoltam apró kockákra vágtam és a meggyel együtt  fazékba öntöttem tettem hozzá vizet kevés cukrot, pici sót, egy szelet citromhéjat és mk. fahéjat. Mikor elkezdett főni  a tejfölbe tettem  1 evőkanál  lisztet  jól elkevertem és a levesbe öntve  kevés ideig főztem .   Akár langyosan akár hidegen nagyon finom! / Nyáron szoktam  ilyen levest készíteni, de most annyira megkívántam!/   
Jó étvágyat!                                   

15 megjegyzés:

mandala írta...

De jo otlet, es guszta !
Nagyon tetszik a tanyer!

Gabriella írta...

Imádom a gyümölcslevest! Én csak mindig egy gyümölccsel készítem (pl. vagy csak almaleves, vagy csak meggyleves, vagy csak szilvaleves stb.), de Anyukám pont így készíti, ahogy Te is és nekem így is nagy kedvencem. :)

Rékamanó írta...

Imádom a gyümölcs leves, köszi a receptet. Épp van itthon minden ami kell hozzá. puszillak.

Vicuska írta...

Nyáron kedvenc, de télen is meg szoktam kívánni és akkor főzöm is :)

Hobbychef írta...

Miután nyárias az idő, bár holnap jön egy hidegfront, jó ötlet volt egy gyümölcslevest készíteni.

trollanyu írta...

Nyáron, jéghidegen egy kis tejszínhabbal isteni:) Anyukám melegen is szerette, úgy nem tudom megenni.

Seffer Lilla írta...

jaj, hgy én mennyire vártam a jó időt, alig várom, hogy nekiálljak az első gyümölcslevesemnek az idén. Meghoztad hozzá a kedvem...:)

Gerdi írta...

A gyümölcslevest nem tudjuk megunni. Mert szinte mindig másképp, más gyümölcsökből készül:-) A Te változatod is nagyon jó!

Zsofi Molnar írta...

De szuper!!!!! Végre itt a tavasz és újra ehetünk hideg gyümölcslevest és hasonló mennyei ételeket!!!! És ez a tányér.....annyira tetszik. megkérdezhetem, hogy hol lehet ilyen cuki tányért venni? :-)

Éva írta...

mandala: Köszi!
Gabriella: Most azért csináltam így mert kevés volt a meggyem és gondoltam az alma is finom bele. Igazam volt.
Ré: Köszi! Akkor meg is tudod főzni!
Vicuska: Igen általában azért nyáron több a friss gyümölcs, de ezzel is finom volt!
Hobbychef:Lehet hogy az idő miatt kívántam meg, vagy csak most erre van szüksége a szervezetemnek. Azért annyira nem lesz már hideg remélem?:)
trollanyu: Hidegen és langyosan is szeretem!
Lilla: Akkor lássál hozzá gyakoroljad hogy nyáron már rutinból csinálhassad, bár a "könnyen elkészíthetők" kategóriájába tartozik!:))
Gerdi: Való igaz sokféle gyümölccsel lehet és szeretem. Nagyon szeretem még a meggy és büszke variációval is.
Zsofi Molnár:Köszi! Möbelixbe vettem az elmúlt év nyarán.

Névtelen írta...

Jaj,de imádom!Télen-nyáron!:-)

Katalin írta...

Finom lehet a levesed! Én csak nyáron szoktam gyümölcslevest készíteni, akkor is csak ritkán. Nagyon szép a színe is, jöhet már a tavasz és a nyár :))

karolka írta...

hmmm megint egy finomság!

Kérlek nézz be hozzám! Van neked itt valamim:
http://karolkaoldala.blogspot.com/2012/03/dijat-kaptam.html

Monika írta...

Nyami! De jól néz ki! Nagyon szeretjük mi is!!!!

Panna írta...

Az egyik kedvenc levesem :)