2012. március 29., csütörtök

Kapros joghurtos csirkemell tésztával

                                                                                   
Adél(Afraa) Blogkóstoló 2.forduló  játékára készítettem a mai ebédünket  ! Ilyen játékban már résztvettem egyszer  most is örömmel jelentkeztem,  én  az  IsaBella   blogját  kaptam   és ezt az  ételét választottam kipróbálásra !
 Hozzávalók: A mennyiségeket nem írom most. Csirkemell, fokhagyma , bors, só, joghurt, kapor, liszt, kevés olaj.
Elkészítése: A csirkemellet csíkokra vágtam,   a sót és a borsot összekevertem és ezzel szórtam meg       kevés olajat forrósítottam amiben fehéredésig sütöttem a húst majd hozzá tettem a kaprot és az összezúzott fokhagymát kevés vizet öntöttem rá . Egy kis ideig így főztem, majd a joghurtot kevés liszttel elkevertem és ráöntöttem a húsra összefőztem kicsit. Ezután  kifőzött tésztára halmozva tálaltam. Nagyon  finom volt!  
Jó étvágyat!
                                                                  

6 megjegyzés:

Panna írta...

Jót választottál! Én is ma készítem el a Blogkóstolós ételem :)

Éva írta...

Panna: Igaz hogy még a határidő odébb van, de inkább most mikor még eszembe van!

trollanyu írta...

Nagyon guszta és könnyű étel, nagyszerű választás volt:)

Csilla írta...

Szívesen megkóstolnám, le is mentem, valamikor ennek is eljön az ideje. :)

Éva írta...

trollanyu: Köszi!
Csilla: Tedd be a sorba , úgy szoktam én is csinálni. Jó sok recept levant mentve aztán majd egyszer rákerül a sor, vagy jön még újabb!:-)

IsaBella írta...

Nagyon guszta lett! És az az piros tojás! (:
Remélem, ízlett is! Nálunk nagyot aratott. (: