2012. március 18., vasárnap

Kókuszos palacsinta csokoládémártással

 Hozzávalók: Palacsinta, kókuszreszelék, porcukor .Mártáshoz: 2,5 dl tej, 1 tojás sárgája, 2,5 dkg. cukor, 1 kávéskanál liszt, 2 evőkanál kakaópor, 1/2 dkg. margarin.
Elkészítése: Szokásos módon elkészítettem a palacsintát, kókuszreszeléket és porcukrot össze  kevertem  és ezzel szórtam meg a palacsintákat majd feltekertem.  A mártáshoz a tejet feltettem főni, a tojás sárgáját  a cukorral kakaóval és a liszttel  valamint  kevés langyos tejjel   jól kikevertem és a forrásban lévő tejhez öntöttem.   Felfőztem majd a kihűlésig kevertem közben a margarint is hozzá adtam.
(Akár vaníliamártást is lehet  így készíteni, abban az esetben vaníliás cukrot teszünk a kakaópor helyett!) 
                                  Jó étvágyat kívánok !                                          

22 megjegyzés:

Vicuska írta...

Hogy Te miket találsz ki, Évuska! Finom!

Gabriella írta...

Jaj, kár volt benéznem, vagy mégsem? Ez mennyei!!! :)

Kati írta...

Igazán különleges palacsinta. Fincsi lehetett:)

Seffer Lilla írta...

Hú Éva ebből most igazán küldhetnél nekem!

Mrita írta...

Ez csodalatosan finom lehet, biztosan mi is nagyon szeretnénk, legközelebb ha készítek palacsintát elkészítem,köszönöm.

Édeskonyha írta...

Mint már sokan írták előttem remek ötlet. Legközelebb én is csinálok kókuszos palit is. Köszönöm!

Ibcsi írta...

Én is legközelebb kipróbálom!! Szép is guszta is!! nyami

Gerdi írta...

Nagyon jó ötlet! A kókusz is, meg a kakaós öntet is.
A hétvégi menühöz is nálad találtam ötletet, krumplisalátát készítettem fasírttal, többek között. Nagyon jó párosítás!

Roza írta...

Én ugyan nem szeretem a kókuszt, de a párom nagyon, úgyhogy legközelebb őt ilyen palacsintával fogom meglepni:)

Jámborné Budai Mónika írta...

Tényleg jó az ötlet,képzeld ma is tegnap is palacsintát sütöttem,csak azt nem tudom hogy bejegyezzem-e a blogba?

trollanyu írta...

Nagyon különleges finomságot sütöttél, szeretjük is a kókuszt nagyon. Remek ötleteid vannak:)

Adél (Afraa) írta...

Kedves Éva!
A Blogkóstoló 2. fordulójában az alábbi blogot kaptad >> http://vaniliamamor.blogspot.com.es/

Jó játékot :)
Határidő: ápr.18.

Emi írta...

Nagyon szeretjük a palacsintát de még sose jutott eszembe, hogy kókusszal próbáljam. De most már nem felejtem el, nagyon jó ötlet. A mártással meg különösen finom lehetett!

Tiffanylda írta...

Érdekes, hogy eszembe nem jutott volna magamtól kókuszos palacsintát készíteni!... Pedig nagyon fincsi lehet, kipróbálom! Köszi az ötletet!:)

HajniZoli írta...

Ez nem jutott volna eszembe! Nagyszerű ötlet!

IsaBella írta...

Ó, ez annyira finom lehet! Ilyet én is fogok készíteni! (:

marisz57 írta...

Nagyon finom lehetett!
Hogy ilyesmi nekem mért nem jut eszembe?

Éva írta...

Vicuska: Köszi! Régi újságokban bokláztam!
Gabriella: Te tudod hogy jó-e?Köszi!
Kati: Köszi! Nagyon finom!
Lilla: Egy szavadba kerül és máris küldöm!
Mrita: Majd meglátod mennyire finom!
Édeskonyha: Ha szereted és gyakren készítel palacsintát érdemes kipróbálnod!
Ibcsi: Egészségetekre !
Gerdi: Meglátod milyen finom. Örülök ha ízlett a hétvégi menűd is!
Roza: Meglátod megleszel dícsérve!
Jámborné Budai Mónika: Finom és gyors édesség a palacsinta!
Adél(Afraa): Köszi már tájékozódtam!
Emi: Örülök ha tetszik és esetleg egyszer kipróbálod, az igazság az hogy így mártással most készítettem én is először de nagyon finom volt!
Tiffanylda:Örülök ha olyat találok és próbálok ki, ami másoknak is tetszik !
HajniZoli: Köszi!
IsaBella:Üdvözöllek! Próbáld ki nagyon finom!
marisz57: Finom volt valóban. Köszi!

Panna írta...

Nagyon guszta! Ja és oda vagyok a tányérodért ;)

Éva írta...

Panna: Köszi! Azt nem adom!

Blogkonyha írta...

Ó, de jól néz ki! Nagyon elfogadnám!

Éva írta...

Illéskrisz Konyhája: Köszi!