2012. július 25., szerda

Cukkinis tészta

                                           
                                         
Hozzávalók: Cukkini,  3-4 ek. olaj,  1 fej vöröshagyma, 1 cikk fokhagyma, fűszerek: 1-1 mk. oregánó  és bazsalikom ,őrölt bors, só, 2 ek. csípős  kecsap. Bármilyen tészta!
*
Elkészítése: A cukkinit megpucoltam és apró kis kockákra felvágtam. Az olajat megforrósítottam bele tettem a  felaprított  vöröshagymát- fokhagymát kicsit dinszteltem majd a cukkinit is hozzátéve  tovább pároltam. Ezután  beleszórtam a többi fűszereket  kevés vizet öntöttem rá és addig főztem még a cukkini puha nem lett ezután tettem bele a 2 ek. csípős kecsapot amivel készre főztem. Mikor kissé kihűlt turmixoltam.A tésztát szokásos módon kifőztem és hozzákevertem a szószt. Kevés reszelt sajtot szórtam  a tészta  tetejére.
Jó étvágyat kívánok !

17 megjegyzés:

Édeskonyha írta...

Nagyon guszta és biztosan finom is! :)Én is nagyon szeretem a cukkinis tésztákat.

Seffer Lilla írta...

Nagy kedvenc!

Jutka írta...

Ezt kipróbálom... nagy kedvencem a cukkini.

Kati írta...

Én is szoktam készíteni hasonlóan, csak nem szoktam leturmixolni és tejfölt is szoktam hozzá tenni:)

Ami írta...

Cukkinit nagyon szeretem! És ez a tészta is igazán guszta :)

Gerdi írta...

A sokoldalú cukkini ezen arcát még nem ismertem. Fincsi lehet!

trollanyu írta...

Kedvencem a cukkini, nagyon jó ötletet adtál a holnapi menühöz:)

Panna írta...

Na ez fini lehetett, most nálunk is a cukkini a menő :)

Gizi írta...

Nagyon szeretem a cukkinit, így ez a tészta is a kedvencem lenne. Ketchuppal még nem próbáltam, de nagyon jó ötletet adtál. Csak egy kérdés, a férjed is megkóstolta??? Az enyém sokáig óckodott a cukkinis ételektől, de végre sikerült megkedveltetni vele.:)

Unknown írta...

Nekem minden cukkínis jöhet, ezt is kipróbálnám :)

Erika írta...

Szeretem én is a cukkinit, jó kis nyári tészta!

Viki írta...

Mi ezen a nyáron rekordot döntöttünk cukkini fogyasztásban. 90 %-ban hasonló recepttel készítettem egy cukkini lepényt egyik nap, de most egy kis időre leállunk, mert már éjszakai is cukkiniket látok a kerités helyett is :))))

Éva írta...

Édeskonyha: Köszi! Nagyon finom volt!
Lilla:Örülök hogy szereted!
Jutka: Majd megtapasztalod milyen finom!
Kati: Gondoltam én is hogy csak összetöröm, a tejföl nekem nem hiányzott rá! Biztos finom úgy is!
Ami: Köszi!
Gerdi:Eddig én csak rántottam de így is nagyon finom!
trollanyu: Bízom benne hogy még ízleni is fog!
Panna: Régebben általában csak patiszont favorizáltam, de rájöttem hogy milyen finom a cukkini, meg a padlizsán is!
Gizi: Rátapintottál, nem ette még a rántott patlizsánt megeszi de az ilyen tésztás zöldségeket nem .
Vikvi: Akkor tudod mi a jó?:-))
Erika: Valóban igazi finom nyári könnyü étel!
Viki: Talán terem a kertetekben? Akkor már valóban sokszor volt az étlepotokon, ha már álmodban is előjön?:-))

Gizi írta...

Éva biztos voltam benne, hát ilyenek ezek a férfiak!!! Fogalmuk nincs mit hagynak ki. Igaz az enyém már a haladás útján van, és amikor megkóstolja akkor jön rá, hogy nem is rossz, sőt...:)))

Éva írta...

Gizi:Sajna ez van, én már nem is erőltetem eszik mást!

tücsi írta...

Most nagy keletje van a cukkininek. Jó kis szószt készítettél belőle. Ezt szeretem.:)

Éva írta...

tücsi: Sok blogon láttam én is finom így tésztával is! Köszi!