2012. augusztus 9., csütörtök

Gombás tészta

 Hozzávalók: 20 dkg. tészta, 20 dkg. gomba, 5 dkg. füstölt szalonna, 2 cikk fokhagyma, 1 mk. majoránna, só, őrölt bors, 2 dl. tejföl.
🍄
Elkészítése: Apró kockákra vágtam a szalonnát és kisütöttem majd rátettem a megtisztított apróra vágott gombát és  így dinszteltem .Ezután megszórtam sóval, borssal és a majoránnával  1/2 dl vizet öntöttem rá  amivel pároltam  egy kicsit majd a tejfölt is ráöntöttem és készre főztem. A tésztát a szokásos módon kifőztem  2 ek.olajra  szedtem, mikor a szósz is elkészült összekevertem vele.😋
                          Jó étvágyat!                                           

4 megjegyzés:

Anikó írta...

Egyszerű és finom is!:-) Én erdei gombából szoktam csinálni, mikor a fiúk szednek. Szereti nálunk mindenki, jó hogy eszembe jutattad!:-)

Kati írta...

Ilyet én is szoktam készíteni, nagyon finom:)

Tiffanylda írta...

Nagyon szeretem!!!:)

Éva írta...

Anikó: Nagyon egyszerű és finom!
Kati: Örülök hogy ismered!
Tiffanylda: Annyira ízletes, finom és a férjuram nem hajlandó az ilyen tésztákat enni!