2012. szeptember 2., vasárnap

Diós-aszalt sárgabarackos csokigolyó/sütés nélkül/

Volt kevés megmaradt aszalt sárgabarackom amit szerettem volna felhasználni, a Nosaltyn találtam egy  olyan receptet  ami elnyerte tetszésemet, bár  kicsit azért  módosítottam !
Hozzávalók: 5 dkg. darált dió + 4 dkg. feldarabolt,  5 dkg. darált keksz, 5 dkg. aszalt sárgabarack, 4 ek. sárgabaracklekvár, 2 dkg. margarin, 4 ek. tejszín, 3 + 2+3  dkg. csokoládé.
Elkészítése:  A sárgabaracklekvárt felmelegítettem és bele tettem a feldarabolt aszalt sárgabarackot elkevertem, majd a tűzről levettem és hagytam  kihűlni. A tejszínt szintén felmelegítettem beletettem a  margarint valamint 3 dkg. csokoládét mikor felolvadt  félrehúztam a tűzhelyről és ezt is hagytam hűlni. 2 dkg. csokoládét összetörtem apró darabokra  és a darált keksz  és dió, valamint a darabolt diót összekevertem hozzá tettem a csokoládés és a lekváros  keveréket és összegyúrtam az egészet majd kis golyókat formáltam /A receptben úgy volt megadva hogy tejszínt melegítve és a 3 dkg. csokit hozzá téve kell feloldani majd ebben megforgatni a golyókat/  Sajnos ez nekem annyira nem működött nagyon  kevés golyóra jutott csokimáz, de a többit kókuszreszelékben forgattam meg. Az íze nagyon finom !  
                                       Jó étvágyat!                                           

8 megjegyzés:

marisz57 írta...

Gyors, olcsó, egyszerű és finom!

mellissina2 írta...

Nagyon finom lehet,szeretem az ilyen édességet!!

mellissina2 írta...

De jó ötlet ez a heti ajánló!!!!

trollanyu írta...

Finom kis édes falatok:) Most láttam meg oldalt a kisunokád képét, ahogy segít a konyhában, olyan helyes:)

Hankka írta...

A hozzávalókat elnézve nagyon finom lehet, szeretem az aszalt gyümölcsökkel készített finomságokat! :)

María írta...

Nagyon finomak lehettek a golyócskáid!! És még sütni sem kellett!!

Seffer Lilla írta...

Nagyon tetszik! Ötletes, gyors finomság a váratlan vendégek részére...:)

Éva írta...

marisz57: Köszi!
mellissina2: Nagyon finom!Köszi!
trollanyu:Finom! Köszi a kis unokám dícséretét!
hankka: Nem túl sűrűn készítek aszalt gyümölccsel de valóban nagyon ízletes!
Maria: Ez volt a fő lényeg nem kellett sütni!
Lilla: Köszi!