2012. szeptember 7., péntek

Postásunk ismét 2x csengetett!

Ezen  a héten nem panaszkodhatom  már másodszor kapok ajándékot! Makacska konyhája nyárbúcsúztató láncjátékára jelentkeztem  és a mai napon  Rózsaműhelye-2010  blogtulajtól kaptam nagyon aranyos és hasznos ajándékot! Nagyon szépen  köszönöm  igazi meglepetés volt nagy  izgalommal nyitottam ki a csomagot  egy könyvborítót kaptam  amit a kedvenc szakácskönyvemre fogok tenni  és egy edényalátétet ! Nagyon tetszik ez a varrási technika . Csak elhatározás kellene és rászánni magamat hogy  megtanuljam. Kedvem van már könyvet is kaptam  hozzá, maradék anyagok is akadnak bőven itt az ideje hogy elkezdjem !
                                                                           

5 megjegyzés:

Kati írta...

Gratulálok:) Nekem is van már Rózsától tányéralátétem meg egy csomó más szépségem is:)

Seffer Lilla írta...

Nagyon klassz ajándék! Gratula!

Monika írta...

Gratulálok!!!!!és megnyugodtam,hogy nem csak hozzám özönlenek az ajándékok.:)
Veled örülök,szépségeket kaptál!Nekem is jó lenne varrni!

sedith írta...

Nagyon szép ajándékot kaptál! Örülök veled együtt!:)

Éva írta...

Kati: Köszi!Akkor már ismered hogy mennyire szép dolgai vannak!
Lilla: Köszi!
Mammka: Jó érzés hogy velem örülsz, köszi!
sedith: Köszi!
Jámborné Budai Mónika: Köszönöm!