2013. február 1., péntek

Köhögés elleni cukorka

   Hozzávalók és elkészítése:  2 ek. mézet 2 ek. porcukorral és diónyi margarinnal  edénybe feltettem a tűzhelyre elkevertem majd  összefőztem.  Ezután beleöntöttem   egy tepsibe amit előtte margarinnal kicsit kikentem./ tepsi egy részét  csak/. Mikor megdermedt akkor felvágtam  majd összegömbölygettem.
Váljon egészségünkre!
Megjegyzés: Régi  szakácskönyvemből való ez a recept amit annyiszor már átlapoztam, de most bukkantam erre . Talán éppen jókor hisz  ebben a változó időjárásban nem csoda ha  sokunknak szüksége lehet majd  rá!                                                                        

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon jó ötlet, helyesek a kis cukorkáid, és a méztől hasznosak is :) Jó lett az új "kompozíciód" !

Édeskonyha írta...

Nagyon ötletes :)

Éva írta...

Katalin:Köszi! Finom is én még nem köhögök de mikor elkészült párat rögtön eltüntettem!:-) Köszi!
Édeskonyha: Köszi!

Hankka írta...

Tényleg jó ötlet, meg nem álmodtam volna, hogy házilag is lehet ilyen cukorkákat készíteni! :)

Éva írta...

hankka: Köszi és még finom is !