2013. március 27., szerda

Torta gyümölcsös-túrós krémmel / sütés nélkül/ VKF.55.fordulójára

VKF.55. forduló háziasszonya Erika  és a feladat az volt hogy  húsvétra gondolva  kellett valamit alkotni!
                                                                                 

Hozzávalók: 18 cm.átm. tortához. Alaphoz: 20 dkg. darált keksz/minőséget nem írok hogy milyen legyen nekem most pld. mandulás sütemény töredékek voltak azt daráltam le/, 6 dkg. olvasztott margarin Krémhez: 25 dkg. túró, 3 ek porcukor,  1 tk. zselatin 1/2 dl tej, 15 dkg. fagyasztott vegyes gyümölcs, 1 dl tejszín, 1 tk. vaníliacukor, 2 ek. tejföl.
Elkészítése:   A darált kekszhez  hozzátettem az olvasztott de már kihűlt margarint amit jól összegyúrtam majd a tepsi aljába elegyengettem. Hűtőbe tettem. Elkészítettem a krémet: a zselatint a tejjel felmelegítettem majd hagytam kihűlni,  a túrót a kétféle cukorral és a tejföllel jól kikevertem /lehet robotgéppel/. A tejszínt kemény habbá felvertem.  A vegyes gyümölcsöt  szobahőmérsékleten kiengedtem  szűrőkanálba téve leve jól lecsöpögött  és a túrós keverékhez tettem  összekevertem majd a kemény habot óvatosan beleforgattam a krémbe. Ezt  a finom krémet tettem a kekszes alapra. Díszítésnek  a napokban készített színes szórócukrot, marcipánt és  drazsét használtam.
Jó étvágyat kívánok !

Ui: Ezt a finom krémet  Kiskukta blogján  találtam , de a mennyiséget természetesen csökkentettem! 

3 megjegyzés:

GasztroManó írta...

MOst jol esne egy szelet :)

Kati írta...

Fincsi lehet:) Igazi tavaszi hangulatú.

HajniZoli írta...

Könnyed, finom torta!