2013. augusztus 5., hétfő

Paradicsomos mártogatós

                                                                           
Hozzávalók:1,5 dl paradicsomlé, 2 db  paradicsom, 1 fej vöröshagyma,1 gerezd fokhagyma,1 tk liszt,bazsalikom , zellerlevél, őrölt bors, só,pici cukor.
Elkészítése: A paradicsomot apró kockákra felvágtam.Kevés olajat melegítettem amibe tettem az összezúzott fokhagymát és lereszelt vöröshagymát, lisztet szórtam rá  és felöntöttem a paradicsomlével csomómentesre kevertem. Sót borsot és  bazsalikomot tettem  hozzá és mártás  sűrűségűre főztem. A főzés befejezése előtt tettem hozzá az összevágott paradicsomot és a zeller zöldjét.

3 megjegyzés:

Kati írta...

Jól hangzik:)

Éva írta...

Kati és még finom is volt!

HajniZoli írta...

Sokszor készítek hasonlóan, főleg amikor spagetti vagy pizza van. A lányom teleönti szósszal:-) ilyenkor pizzafűszert teszek hozzá. Finom szószok....és házi:-)