2013. szeptember 26., csütörtök

Sárgaborsófőzelék lecsókolbásszal

                                                                                     
Hozzávalók: A főzelék elkészítése blogomban megtalálható itt. / az előző bejegyzésemben borsót még passzíroztam azóta kaptam turmixgépet most ezzel pürésítem a borsót/, 20 dkg. lecsókolbász 2 ek. zsír, 1  fej vöröshagyma, 1 cikk fokhagyma, pirospaprika, őrölt bors, csípős paprika./fűszerek ízlés szerint/
Elkészítése: A zsírt felforrósítottam  és az apró kockákra vágott vöröshagymát és zúzott fokhagymát megdinszteltem benne. A kolbász héját lehúztam és felaprítottam majd rátettem a hagymára fűszereztem  és  egész kevés vizet öntöttem rá  készre főztem./ kevés ideig kell főzni/
Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

trollanyu írta...

A sárgaborsó a család egyik kedvence:) Én többnyire levesnek szoktam készíteni, de gyerekkoromban nálunk is mindig ilyen főzlék volt.

Csigabige írta...

Én is szeretem a sárgaborsót! Nagyon finom és kiadós főzelék :)

Böbe írta...

Nagyon szeretem!! Nincs az a mennyiség, ami ne fogyna el, még hidegen is rá járok olyankor, kolbász nélkül:))

Katalin írta...

De finomat főztél! A sárgaborsó a férjem kedvence :)
Nagyon szép, vidám a tányérod is :)

Szera írta...

Így ahogy van, az egyik kedvencem! :)

HajniZoli írta...

Nálunk is kedvenc. Finom, laktató főzelék.