2013. október 6., vasárnap

Birsalmás muffin🍏

Ezt a finomságot Citromhab blogjáról választottam!
                                                                               

Hozzávalók: 10 dkg. étcsoki/nekem most tejcsoki volt/, 10 dkg. margarin, 10 dkg cukor, 1 db tojás, 10 dkg. natúr joghurt, 1 dl tej, 20 dkg. liszt, 1 kk. sütőpor, 1/2 kk. szódabikarbóna, csipet só, birsalmalekvár
🍏
Elkészítése:Csokoládét és a margarint gőz fölött  felolvasztottam majd hagytam hűlni.Ezután tettem hozzá a többi hozzávalókat a legvégén a sütőporos-szódabikarbónás  lisztet. Az egészet jól összekevertem és a muffin formákba kanalaztam először  egy evőkanállal arra rá  1 tk. lekvár és végül  a maradék tészta. Előmelegített sütőben 200 C  fokon 20' sütöttem. Nagyon finom !
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagyon finom lehet, én még sosem ettem birsalmás sütit. Sajnos itt nem lehet kapni, pedig kipróbálnám. Nagyon jók a képek itt oldalt a kis unokáidról:)

Gerdi írta...

De jó, van is birsalmalekvárom, még tavalyról. Köszönöm, meg fogom sütni!

Csigabige írta...

Nagyon jól néz ki! Még sosem ettem birsalmás muffint, biztos finom lehet! :)

Éva írta...

trollanyu finom, szerintem más lekvárral is elkészíthető. Köszönöm hogy észrevetted a kis unokáimat!
Gerdi örülö hogy tetszik, egészségetekre!
Csigabige köszi, nagyon finom!