2017. április 22., szombat

Sóskamártás sajtos bundáskenyérrel/húspótló

                                                                                      
Hozzávalók: Mártás hozzávalói és elkészítése itt megtalálható ! Húspótlóhoz: 2 szelet kenyér, 1 db tojás, fűszerek: só, őrölt bors, reszelt szerecsendió, reszelt sajt, 2-3 evőkanál tej, olaj sütéshez. 
🌸
Elkészítése: Kenyér szeletekből  pohárral kerek formákat szaggattam ki így lett 4 db.  Tojást felvertem beleszórtam  két csipetnyi reszelt sajtot fűszereztem tejet öntöttem hozzá és az egészet összekevertem. Olajat forrósítottam a kenyér szeleteket a masszában  megforgattam majd olajban mindkét oldalát kisütöttem. Nagyon finom volt a sóskához bár szerintem más főzelék feltétjeként is jó lehet! Sóskát imádom !
Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Bár a sóskát nem szeretem, de a bundás kenyeret szívesen megenném most reggelire :-) Szép gusztán tálaltad!

aranyos fodorka írta...

A bundás kenyér nekem is kedvencem, bár még sajttal nem próbáltam. Sort kerítek rá !

Éva írta...

Katalin köszi!
aranyos fodorka tegyél egy próbát mert nagyon finom!