2013. november 24., vasárnap

Gesztenyekrémes torta szülinaposunknak!

Ma  ismét  születésnapot tartottunk  családunkban   az ünnepeltünk   férjuram !
                                                                           

Hozzávalók: 2 tojásos piskóta /18 cm.átm.formában sütve/ most annyit változtattam a piskótán hogy a liszt mennyiségéből 3 ek. elvettem és pótoltam kakaóporral,  30 dkg. gesztenyemassza, kevés rumaroma, 20 dkg. margarin, 15 dkg. porcukor, 1,5 dl  tejszínhab,+ egyéb díszítés.
Elkészítése: A piskótát  kihűlés után  háromfelé vágtam .A porcukrot a margarinnal kikevertem  és az előzőleg krumplinyomón áttört  gesztenyével  kevés rumaromával és pár kanál tejszínnel  jól összekevertem. Megtöltöttem a piskótát ezzel a krémmel majd kívül körben és a tetejét is bekentem. Felvertem a tejszínt majd a torta tetejét körben ezzel díszítettem  középre   natúr áttört gesztenye masszából  szórtam  és kevés csokidíszt tettem még rá és körbe is pakoltam csokidíszt.(Csokidísz:gőz fölött megolvasztottam  kevés olajjal az étcsokit sütőpapírra  öntöttem kicsit késsel elegyengettem és hagytam hűlni. Mikor már eléggé dermedt volt akkor sütemény kiszúrót használtam .A torta oldalán lévő csokidísz :szintén olvasztott csokival sütőpapírra rajzoltam a formákat és arra csurgattam rá  a csokit/nejlon zacskó csücskét levágva/)
Nagyon finom volt  ízlett mindenkinek !

14 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nagyon szépségeset készítettél, Isten éltesse sokáig a férjedet! :)

Petra írta...

Isten éltesse az ünnepeltet! Szépséges tortát kapott, a gesztenye nálunk is mindig telitalálat. :)))

Hankka írta...

Isten éltesse az ünnepeltet erőben, egészségben! :) Nagyon guszta és finom tortát sütöttél! :)

Nagymamis írta...


Isten éltesse az ünnepeltet!
A torta nagyon gusztusos.....szívesen bekapnék egy szeletkét!

Seffer Lilla írta...

Gyönyörű, isten éltesse a férjedet!

Erika írta...

Boldog születésnapot kívánok az ünnepeltnek!!! Csodás tortát készítettél, nagyon finom lehetett!!

Nea írta...

Boldog születésnapot az ünnepeltnek! A tortán látszik, hogy minden szereteted benne volt, nagyon csinosra sikeredett.

Horváth Emerencia írta...

Isten éltesse sokáig kedves férjedet!Nagyon finom lehetett a tortád!

Katalin írta...

Isten éltesse a férjuradat!
Gyönyörű lett a torta és biztosan nagyon finom is :-)

Okki írta...

Nagyon boldog születésnapot a Férjednek! Isten éltesse sokáig! :)
Finom és szép tortát készítettél. :)

Éva írta...

Kedvesek vagytok, mindenkinek nagyon szépen köszönöm!

María írta...

Tegnap vacakolt a gépem, hiába próbáltam ide bejegyzést írni. Most hogy újra átnéztem a blogok receptjeit megint próbálkozom, úgy tűnik most sikerrel.
Kissé megkésve boldog szülinapot kívánok Férjednek, Isten éltesse sokáig. Finom tortát készítettél a szülinapjára!!

Csigabige írta...

Nagyon szép torta! Boldog születésnapot a férjednek! :)

Éva írta...

Maria, Csigabige köszönöm szépen !