2013. november 25., hétfő

Hangosan gondolkodom...

vagy inkább nyomatékosan mivel leírom?:-))   A karácsonyunk  már rövidesen itt van , nagyon sok ünnepekre való süteményt tettem már fel 3 év alatt a blogomba ezért   most  nem szándékozom  már ünnepek előtt  próbálkozni más receptekkel. Jó nekünk a régen bevált és szeretett süteményünk . Mivel időm sem lesz nagyon az elkövetkezendő időszakban  így arra gondoltam hogy a  héten valamelyik nap egy bejegyzésbe fogom belinkelni azokat amiket figyelmetekbe szeretnék ajánlani,   hiszen  most ebben az évben is biztos hogy ezek közül  kerül az  ünnepi asztalunkra  1-2 süti. Előzőleg már említettem hogy a nagyobbik lányom esküvője lesz  december elején ( pontosan 7-én) így a december első hetében  én  már arra fogok készülni. Ígérem megmutatom majd a tortákat  elmondom mit sütöttem még és természetesen beszámolok röviden .Azért röviden mert csak szűk családi körben  lesz megtartva .:-)) Ezeket azért is írtam le hogy ha netalán keresnétek tudjátok hogy merre vagyok.Nem vesztem el csak kicsit  más lesz az időbeosztásom. Blogomon nézelődjetek kedvetekre és kellemes készülődést  tervezgetést  a szép ünnepre amit már oly sokan várunk ! Azért a héten még megyek hozzátok  látogatóba nézelődni,  csodálni,  nyelni nagyokat  a guszta sütik  és  ételek  láttán !!
                                                                       

11 megjegyzés:

María írta...

A hetedike már nagyon itt van :)!! Jó készülődést kívánok Nektek!!

Roza írta...

Évikém, mivel én is olyan vagyok, mint a népmese, hol vagyok, hol nem, szeretnék nagyon sok boldogságot kívánni az ifjú párnak és az egész családnak!!

teller-cake írta...

Kellemes készülődést Nektek mindkét ünnepre! Én biztosan kíváncsi vagyok a karácsonyi ajánlatodra, pont ma készítettem én is egy hasonló összefoglalót. :)

Györgyi írta...

Kellemes készülődést kívánok, a lányodnak pedig sok boldogságot :)

Katalin írta...

Kellemes készülődést, aztán várunk vissza :-)

HajniZoli írta...

Készülődj nyugodtan Éva, aztán várunk vissza!:-)

trollanyu írta...

Örömteli készülődést kívánok, biztos csodás sütiket fogsz készíteni, várjuk a képeket:)

Nagymamis írta...

Nagy öröm és boldogság az ilyen ünnep a család életében........kívánok kellemes készülődést....és nagyon sok boldogságot az ifjú párnak!

Horváth Emerencia írta...

Kellemes készülődést!A fiatal párnak pedig sok boldogságot kívánok!

Hankka írta...

Jó készülődést, aztán majd hozd a finomságokat! :) Persze csak virtuálisan, sajnos! :)

Éva írta...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm!