2014. február 24., hétfő

Mini képviselőfánk csokikrémmel Flóra blogszülinapi játékára!

Flórának  sok szeretettel! Tudom hogy a csoki és a fahéj is  kedvenceid közé tartozik csak ezért  készítettem most  ilyen töltelékkel. Elmondanám hogy nagyon finom volt örülök hogy az ízlésünk hasonló!:-))
                                                                              
Hozzávalók:  A tészta receptje  megtalálható itt. Krémhez: 2,5 dl tej 1/2 cs. vaníliapuding, 5 dkg. étcsokoládé, + 1 dl tejszín, fahéj!
Elkészítése: A tészta mikor kihűlt alját levágtam.  A krémhez a tejet a pudinggal megfőztem besűrítettem , tűzhelyről levéve beletördeltem a csokit és addig kevertem még a csoki teljesen elolvadt. Mikor kihűlt a krém  kanállal  tettem  a tésztába majd a tejszínt felvertem és abból is. A tészta tetejére tettem még kevés tejszínt amit fahéjjal szórtam meg.
Ui:  Flóra remélem ha itt lennél most jóízűen falatoznál ebből a süteményemből amit kedvedért készítettem !
Jó étvágyat!


4 megjegyzés:

Csigabige írta...

Nagyon guszta lett! Biztos finom is! Jó kis ízkombinációt hoztál össze! :)

Okki írta...

Milyen jól néznek ki, biztosan nagyon finomak is! :)

Éva írta...

Csigabige köszi finom volt!
Okki finom volt!

Névtelen írta...

Nyami, szívesen megkóstolnám!:)