2014. március 2., vasárnap

Csak egy ötlet bár nem is gasztrós !

Általában minden apróságot  elteszek, azzal a jelszóval hogy "soha nem tudhatja az ember hogy mire lesz  jó"? Az elmúlt napokban többször varrogattam és rájöttem hogy egy régi tűpárnám ami már "ezeréves volt" kiselejteztem pedig milyen jó szolgálatot teljesít ha van! Először egy  szív formát vágtam ki azt szerettem volna megvarrni majd jött ez az ötlet és  milyen jó mert varrás nélkül kivitelezhető.Ajándékba kapott díszdobozok sokasága is megtalálható nálam  most ezt választottam.Hozzávalók: doboz, textilanyag, törlőpamacs 4 db. olló. A doboznak az alsó részét használtam összefogtam a pamacsot, méretre vágtam a textilt amivel bevontam/csipke nem is kellett/ majd belenyomtam a kis dobozkába. Problémám megoldva !
Hozzávalók:
                                                     
Kész tűpárna!

8 megjegyzés:

gionetta írta...

Pofonegyszerű és milyen mutatós! Lehet a becsomagolt vattapamacsot még rögzítettem volna ragasztópisztollyal. Akkor ez is kitart vagy "1000" évig! ;-)

Kati írta...

Ötletes:)

Erika írta...

Évike, ez nagyon ötletes! Jól kitaláltad! Tetszik!

Csigabige írta...

Nagyon jó és hasznos ötlet! Tetszik! :)

trollanyu írta...

Nagyon ötletes, nekem is van sok ilyen kis dobozom, a tűim meg mind a doboz alján heverenk, úgy kell őket állandóan keresni:)

Katalin írta...

Nagyon ügyes vagy! Sajnos én is mindent elteszek, néha több mindent mint kellene :-)

Roza írta...

Évikém, nagyon ötletes és praktikus. Még ajándéknak is megfelel...

Éva írta...

gionetta köszi, örülök hogy tetszik. Talán ha lenne olyan felszerelésem beleragasztottam volna, de szerintem annyi ilyen kis dobozkám van hogy nem baj ha fogyóeszköz lesz ez!
Kati köszi!
Eri ka köszönöm!
Csigabige örülök hogy tetszik!
trollanyu akkor ezután fogod tudni hasznosítani!
Katalin köszi ! Nagyon sok kacatom van nekem is, de érdekes ha valamit megunok és esetleg kidobom akkor biztos hogy rövidesen pont arra lenne szükségem! Szegény anyukám mondta mindíg hogy " a vantól nem kell félni".Mindent elpakolt Ő is!