2014. március 4., kedd

Esztike kiflije

Most ismét olyan  finomságot készítettem el amit  szomszédasszonyom receptes gyűjteményéből választottam.Mivel ketten vagyunk  a receptet feleztem (azt írom le ) nagyon laktató volt egy kis leves után. Nagyon finom!                                                                          
itt már a tányéromon
sütőből kivéve








 Hozzávalók: 3 db kifli, 2 dl tej, 2 dkg. margarin,1 db alma,13 dkg. túró, 1 tojás/sárgája túróba fehérje habba/ 1 ek. lekvár, 2 ek. mazsola, kevés cukor.
Elkészítése: Kiflit feldaraboltam edénybe tettem. a tejet 1 ek. cukorral felfőztem  margarint beletettem  hogy elolvadjon. Ezt öntöttem a feldarabolt kiflire. Jénait margarinnal jól kikentem és a kifli felét beleraktam, összekevertem a túrót  1 ek cukorral a tojás sárgájával és a mazsolával  a kiflire kanalaztam majd erre ráreszeltem a megpucolt almát aminek a tetejére pakoltam a megmaradt kiflit.Előmelegített sütőben 200 fokon 15' sütöttem majd kivettem  a sütőből és rákentem az 1 tojás felvert habját amit ízesítettem 1 ek lekvárral! Visszatettem még 5' a sütőbe.
Jó étvágyat!
                                   

4 megjegyzés:

Gabriella írta...

Szeretem az ilyen rakott kifliket és kalácsokat. Hmm... Megyek is hozzátok egy kis délutáni nasira. :)

Anikó írta...

Annyira szeretem az ilyen rakott nasikat!:-) Guszta nagyon!

Csigabige írta...

Izgalmas recept! Fincsi lehet! :)

Éva írta...

Gabriella nem túl gyakran készítek de ez nagyon ízlett! Gyere várlak:)
Anikó köszi!
Csigabige köszi, finom volt!