2014. március 19., szerda

Sárga túró /sós fűszeres változata/ húsvétra

Édes  változatában is nagyon ízlett, de mikor azt elkészítettem már akkor arra gondoltam hogy sósan is kipróbálom!
                                                                           

Hozzávalók:  1/2 liter házi tej,  5 db tojás, 1 tk. só, 1/2 -1/2 mk bazsalikom/szárított/ és őrölt bors.
Elkészítése hasonló mint az édes!
* egy másik változatban mikor őrölt borsot, sót és snidlinget tettem ízesítésnek:
                                                                     
 
Jó étvágyat kívánok!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehet, talán még jobb is, mint az édes. Legalábbis én így gondolom, bár még nem ettem egyik változatát sem. Talán ki fogom próbálni, most kedvet kaptam tőled :-)

Éva írta...

Katalin valahogy nekem is jobban ízlett most ez , de lehet hogy a sonka mellé az édeskés is másként hat. Most mindkettőt csak kiflivel ettem!