2014. április 11., péntek

Paradicsomos tészta

                                                                        
Hozzávalók és elkészítése: 2 ek olajat forrósítottam amibe egy fej vöröshagymát és 1 cikk fokhagymát megtisztítás után apróra fölvágva  beletettem. Kicsit dinszteltem majd 3 ek sűrített  paradicsomot tettem hozzá , megszórtam őrölt borssal sóval  oregánóval és pár levél bazsalikomot összevágva kevés vizet öntöttem rá. Összefőztem  majd a tésztát szokásos módon kifőzve és leszűrve  hozzá öntöttem ,  összekevertem. Tálalásnál kevés reszelt sajtot szórtam a tetejére! Egyre jobban ízlenek ezek az egyszerűen elkészíthető de nagyon finom tészták!!
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

A tésztáidnál mindig bele tudnék harapni a képernyőbe. :)

Mrita írta...

Nagyon finom lehet, nem mindig a bonyolult ételek a finomabbak. Nagyon gusztusos.

Éva írta...

Évi no-no óvatosan , inkább küldök neked:)