2014. április 8., kedd

Tészta gombás sajtszósszal

                                                                                  
Hozzávalók: 25 dkg. tészta, 20 dkg. gomba , 3 ek. olaj,  1 fej vöröshagyma, 1 cikk fokhagyma, őrölt bors, só, 1 cs.Knorr sajtszósz :ehhez 2 dkg. margarin 2,5 dl tej.(Most próbáltam ki először ezt a fajta terméket,  nagyon finom !)
Elkészítése: Megtisztítottam a gombát feldaraboltam jól megmostam . Forró olajon megdinszteltem az apró kockákra vágott vöröshagymát és fokhagymát majd hozzátettem a gombát  sót borsot szórtam rá egészen kevés vizet. Fedő alatt pároltam majd fedőt levéve lesütöttem. A sajtszószt elkészítettem:  margarint kicsit megolvasztottam a port elkavartam benne és felöntöttem a tejjel állandó keverés közben felfőztem besűrűsödött és hozzákevertem a gombát. A tésztát szokásos módon kifőztem és a gombás sajtszószt rákanalaztam.(Fotózás után a bazsalikomot feldaraboltam és elkevertem a tésztában.)
 Nagyon finom volt ! Érdemes kipróbálni aki szereti a gombás tésztás ételeket!
Ui: Nem szoktam túl gyakran ilyen kész tasakos porokat venni de szerintem ez nagyon megéri hiszen  ha magunk készítjük sem olcsóbb.Nekem nagyon ízlik a fűszerezése is !/tasakjára van írva hogy tartósítószert nem tartalmaz/
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Csigabige írta...

Húh, ez fincsi lehet! Minden kedvemre való benne! :)

Éva írta...

Csigabige nagyon finom egyszer próbáld ki!