2014. május 25., vasárnap

Ír sütőporos kenyér

                                                                                
Kicsit hagytam hűlni...
Hozzávalók:
  • 20 dkg finomliszt
  • 15 dkg teljes kiőrlésű liszt
  •  1 tk só
  •  1 tk cukor
  •  1 tk szódabikarbóna
  • 1,5 tk sütőpor
  •  1 tojás
  •  2,4 dl író( író hiányában  kis doboz joghurt +vízzel kiegészítve  is megfelel)
  •  3 dkg puha vaj
                                                                               
majd jött a kóstolás !
Elkészítése: A hozzávalókból tésztát gyúrtam megformáztam majd réteslisztben megforgattam. A tészta tetejét éles késsel bevágtam , sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és előmelegített sütőben  180 fokon 35' sütöttem. Rácson hagytam teljesen kihűlni (Ezt a  receptet itt találtam!) Nagyon finom !
Jó étvágyat kívánok !

5 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nagyon jól néz ki és nem is bonyolult, vittem is a receptet! :)

Csigabige írta...

Jaj, de szép kis kenyér! Tetszik! :)

Seffer Lilla írta...

Régen mennyi ilyet készítettem. Nagyon guszta lett!

Ditti írta...

Nagyon jól hangzik ez a recept! Szép kenyeret sütöttél! :) A kis narancssárga terítő is látom, megtalálta a helyét. :)

Éva írta...

teller-cake örülök hogy tetszik, majd megtapasztalod ha elkészíted hogy mennyire finom!
Csigabige köszi, örülök hogy tetszik!
Lilla Seffer akkor ismered az ízét is hogy milyen finom! Köszi!
Ditti köszi, örülök hogy tetszik! Igen jól látod fontos helyre került!:)