2014. május 11., vasárnap

Keksztekercs /sütés nélkül/

                                                                               

Hozzávalók barna részhez:
  • 30 dkg. háztartási keksz darálva
  • 10 dkg porcukor
  •  2 púpos evőkanál kakaópor
  •  2 dl tej/ felfőztem előtte úgy használtam fel, én  most 1,5 dl tej + 1/2 dl kávét  tettem/
  •  1 tk rumaroma
Krémhez:
  • 10 dkg. vaj
  • 10 dkg kókuszreszelék
  • 15 dkg porcukor
Elkészítése:  A barna rész hozzávalóit összegyúrtam és  betettem hűtőbe 1 órát pihenni. A krém hozzávalóit jól kikavartam . A kekszes részt  kinyújtottam majd rákentem a krémet és felgöngyöltem . Külső részét is kókuszreszelékkel szórtam be.
Blogomon  már több különböző keksztekercs  szerepel, ezt  most innen  hoztam ! Nagyon finom!

5 megjegyzés:

Hankka írta...

Nagyon régen készítettem, pedig nagyon szeretjük! :) Guszta! :)

trollanyu írta...

Nálunk is régen volt, pedig nagy kedvenc. Érdekes, leginkább karácsony környékén szoktam készíteni, pedig gyakrabban kéne.

Gerdi írta...

Megunhatatlan:-) Mégis ritkán készül...

Katalin írta...

Finom lehetett! Nálam húsvétra készült, hasonló módon :-)

Okki írta...

Nagyon szép lett a tekercs! :)
Van is otthon kekszem, lehet elkészítem a hétvégén.