2014. május 7., szerda

Vajas tészta 10 perc alatt

                                                                                          
Hozzávalók:
  • 20 dkg. vaj/margarin
  • 20 dkg  rétesliszt
  • pici só
  • 6 evőkanál tejföl
Elkészítése: Tálba  tettem a hozzávalókat és gyors mozdulatokkal összegyúrtam. Vékonyra kinyújtottam  és felkockáztam a tésztát  közepébe tettem a túró töltelékből /ami megmaradt az előző süteményből/  a tészta csücskeit egymásra hajtottam majd felvert tojással megkentem a tésztát. Előmelegített sütőben 220 fokon 20' sütöttem. Tetejére vaníliás porcukrot szórtam egy részére pedig  fahéjas porcukrot.

4 megjegyzés:

Okki írta...

Ez tényleg nagyon gyors ..... és finom. :) Bármikor jöhet! :)

Csigabige írta...

Ötletes és fincsi! :)

Vicuska írta...

Szuper gyors!

Éva írta...

Okki valóban gyorsan elkészült, és akár lekvárral is tölthető ami szerintem nagyon finom lehet úgy is!
Csigabige örülök hogy tetszik!
Vicuska köszi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...