2014. június 17., kedd

Oreo keksz házilag Blogkóstoló 17.fordulójára!

Ennek a fordulónak Ági a háziasszonya , akinek blogjáról /sorsolása után/ kedvemre válogattam  hogy  mit is készítsek el ? Ezt a kekszet választottam mivel már láttam sok helyen és még eddig nem  próbáltam ki, most itt volt a ragyogó alkalom  egész  kicsit változtattam rajta!
                                                                         

                                                                           
Hozzávalók: Tészta: 1 és  1/4 csésze liszt / 1 csésze: 2,5 dl/, 1/2 csésze kakaópor, 1 mk. sütőpor, 1 mk szódabikarbóna, csipet só, 1/2 csésze porcukor, 14 dkg puha vaj, 1 db tojás.Krém: 10 dkg. vaj 1/2 csésze porcukor, vanília aroma.
Elkészítése: Először a tölteléket készítettem el: a vajat a porcukorral jól kikevertem majd ízesítettem vanília aromával és hűtőbe tettem. A keksz tésztájához a lisztet és a vajat össze morzsoltam  majd hozzá tettem a többi alapanyagot és jól összegyúrtam a tésztát. Vékonyra kinyújtottam ezután  kiszaggattam tetejét külön még kisebb formával benyomtam . Sütőpapírral bélelt tepsibe  raktam a tésztát és előmelegített sütőben  180 fokon  6-8' sütöttem.Hagytam teljesen kihűlni , ezután a krémből kiskanállal tettem a tészta sima oldalának közepére majd egy másik süteményt rányomtam így a krém szétnyomódott közte!Nagyon finom !

7 megjegyzés:

Kati írta...

Jól sikerültek látszik, finom lehet :)

Kritti írta...

Köszönöm szépen a receptet, biztos nagyon finom:)

Okki írta...

Gyors voltál ebben a fordulóban. ;)
Finomat választottál, szépek lettek a kekszek. :)

marisz57 írta...

Jól választottál, és jól sikerült elkészíteni! biztos finomak is!

Csigabige írta...

Nagyon csinos kekszeket sütöttél! Fincsik lehetnek! :)

Gabriella írta...

De szép kekszeket készítettél, nagyon finom!! :P

Éva írta...

Kati köszi!
Kritti egyszer próbáld ki mert nagyon finom!
Okki köszi igyekeztem hogy nehogy elfeledkezzem róla! Köszi!
marisz57 köszi finom!
Csigabige köszi, nagyon finomak voltak! Aki megkóstolta mindenkinek ízlett!
Gabriella köszi!