2014. június 15., vasárnap

Pudingos-kekszes poharas desszert

Sokszor előfordult már ha megmaradt alapanyagokból összeállítok valamit elsőre, nagy fejtörést okoz az elnevezése mint pld. most is!
                                                                          
Hozzávalók: 10-12 db háztartási keksz, 4 dl tej, 1 cs vanília puding, 1 cs tortazselé por/piros/, meggy .
Elkészítése: Kekszet apró darabokra tördeltem és a pohár aljára pakoltam. Elkészítettem a pudingot a szokásos módon most 2 ek. cukorral  amit még melegen ráöntöttem a kekszekre. Mikor a puding kihűlt akkor készítettem el a zselét , volt fél üveg meggybefőtt leve a többi mennyiséget vízzel egészítettem ki  és 1 ek. cukorral  felfőztem kicsit majd  levettem a tűzhelyről kevergettem és mikor már langyos volt akkor öntöttem a pudingra majd kevés tejszínhabot és friss meggyel  tettem rá.  Jól lehűtve nagyon finom volt! ( Amit megadtam hozzávalókat nekem 4 ilyen nagyságú pohárral  lett !.)
Jó étvágyat!

8 megjegyzés:

Nea írta...

Nagyon finomnak tűnik. A habfelhőcskékkel a tetején irtó guszta látványt is nyújt. Jó kis délutáni nassolni való.

Horváth Emerencia írta...

Elkészült:)

teller-cake írta...

A látvány önmagáért beszél, név ide vagy oda... :-))

Névtelen írta...

Milyen nagyszerű,és azok a retro fagylaltos poharak!!!

Éva írta...

Nea köszi!
Horváth Emerencia egészségetekre!
teller-cake köszönöm!

marisz57 írta...

Nagyon jó ötlet a maradékok ilyetén felhasználása! Elvégre a Takarékos konyhában semmi nem mehet veszendőbe - meg azt hiszem, a mai világban egyőnknél sem.
Látványos és biztos finom is volt!

Gabriella írta...

Oh, ez nagyon jól néz ki Éva!!

Éva írta...

marisz57 egyetértünk, köszi!
Gabriella köszi!